Ekonomi

Roku hisseleri Amazon Ads ortaklığıyla yükselişe geçti

Investing.com — Roku hisseleri pazartesi günü piyasa açılışı öncesinde %9,8 yükseldi. Şirket, Amazon (NASDAQ:AMZN) Ads ile özel bir ortaklık kurduğunu duyurdu. İki firma, bu işbirliğini “ABD’deki en büyük doğrulanmış Bağlantılı TV (CTV) erişimi” olarak tanımlıyor.

Ortak açıklamaya göre, yeni entegrasyon reklamverenlere Amazon’un talep tarafı platformu (DSP) aracılığıyla tahmini 80 milyon ABD CTV hanesine erişim sağlıyor. Bu rakam, toplam CTV hanelerinin %80’inden fazlasını kapsıyor.

Bu ortaklık, Roku (NASDAQ:ROKU) ve Fire TV cihazlarındaki oturum açmış izleyicileri bir araya getiriyor. Ayrıca The Roku Channel, Prime Video, Disney (NYSE:DIS), FOX, Paramount+, Pluto TV, Tubi ve WarnerBros Discovery (NASDAQ:WBD) gibi önde gelen yayın uygulamalarını da kapsıyor.

Amazon Ads kıdemli başkan yardımcısı Paul Kotas şöyle konuştu: “Roku ile kurduğumuz özel ortaklık, reklamverenler için TV reklamcılığına en iyi planlama, hedef kitle hassasiyeti ve performans getiren dev bir adımdır.”

Bu işbirliği, reklamverenlerin Amazon DSP’nin özel teknolojisini kullanarak yayın platformları genelinde kampanyaları daha yüksek hassasiyetle hedeflemesine ve ölçmesine olanak tanıyor.

İlk testlerde, reklamverenlerin aynı bütçeyle %40 daha fazla benzersiz izleyiciye ulaştığı ve reklam sıklığını yaklaşık %30 azalttığı belirtildi.

Roku Media başkanı Charlie Collier, anlaşmanın “benzeri görülmemiş bir ölçekte birleşik, geleceğe hazır bir çözüm sunduğunu” söyledi. Collier şunları ekledi: “Birlikte, ortak reklamverenlerimiz ve pazarlamacılarımız için performansı kanıtlama ve DSP tekliflerini farklılaştırma konusunda eşsiz bir konumdayız.”

Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu